Objavljeno: 13. 04. 2022 - 2:47
 
Unaprjeđenje prodaje upotrebom POS materijala

Unaprjeđenje prodaje je aktivnost ili materijal (ili oboje), koje djeluje kao izravan poticaj nudeći dodatnu vrijednost ili poticaj za kupnju proizvoda ili usluge preprodavačima, prodavačima ili kupcima.

 

Ova definicija na neki način objašnjava pojam unaprjeđenja prodaje, no razgraničenje od ostalih promocijskih aktivnosti, a naročito od ekonomske propagande i osobne prodaje je vrlo teško, jer unaprjeđenje prodaje svojim aktivnostima zalazi u oba područja korištenjem istih prijenosnika, sredstava i koncepcije. Ako je kriterij “vrijeme” - unapređenje prodaje ima više karakter taktičkog djelovanja, dok ekonomska propaganda ima karakter dugoročnog strategijskog djelovanja. Ako je kriterij “cilj” - unaprjeđenje prodaje treba proizvesti više direktne kupovne impulse i brigu o prodaji, dok ekonomska propaganda ima zadaću informiranja i motiviranja potrošača. Sadržaj cilja kod unaprjeđenja prodaje je aktualiziranje proizvoda, a kod ekonomske propagande izgradnja imagea i stabilizacije. Po vrsti utjecaja na različite ciljne grupe - unapređenje prodaje je jače uključeno na direktno djelovanje.

 

Značenje unaprjeđenja prodaje u promociji i marketingu općenito, ogleda se u tome da je ono kao aktivnost dramatično poraslo u proteklih 30 godina, dijelom zbog usmjerenosti poduzeća na kratkoročne profite, dijelom zbog atraktivnosti koja se postiže, a niti dugoročni učinak nije zanemariv. Najvažnija promjena u izdacima za promociju posljednjih godina bilo je prijenos sredstava namijenjenih za promidžbu u korist unaprjeđenja prodaje.

 

Unaprjeđenje prodaje nije kontinuirano masovno komuniciranje, ali su ponekad pojedine akcije masovnog karaktera (promocije nagradnih igara, popusta, posebnih akcija, kuponskih poticaja i drugo). Glavni zadatak je da unaprijedi prodajno poslovanje izobrazbom, podukom, motiviranjem, te da kupcu/potrošaču omogući da ovaj osjeti da ponuđeni proizvod ili usluga u potpunosti zadovoljava njegove potrebe, želje i očekivanja.

 

Promocija na mjestu prodaje usmjerena je uglavnom na potrošače radi informiranja, poticanja i stvaranja kupovne i opće atmosfere. Sva ta sredstva i materijali za potrebe izlaganja na mjestu prodaje, koja obično izrađuju proizvođači, privlače pozornost, informiraju kupce i potiču trgovce na malo da nude određene proizvode. S obzirom na to da su dvije trećine kupnji rezultat odluke na licu mjesta, POS materijali mogu uvelike pomoći prodaji.

 

Upravo tako, unaprjeđenje prodaje svojim alatima čini upravo to, “unaprjeđuje” prodaju. U širokom spektru elemenata kao dijelova, alata i strategija koji svojom primjenom, namjenom i međusobnim djelovanjem daju efikasan proizvod ili uslugu koja “unaprjeđuje” ili pospješuje prodaju, naš pribor i oprema predstavlja strukturni ili krucijalan dio. Ako kažemo “od ideje do realizacije”, Nova splet d.o.o. je svakako važan sudionik “realizacije”, obzirom da svako sredstvo unaprjeđenja prodaje s kojim se sretnete na prodajnom mjestu izlazi ili je izašlo iz naše radionice.

Unaprjeđenje prodaje upotrebom POS materijala

Posebno ističemo naš osnovni asortiman, tj. naša sredstva da dođete do zacrtanog prodajnog cilja:

  • Proizvodi i materijali iz segmenta vizualne komunikacije (Display rješenja)
  • Pribor i alati za ugradnju u sredstva unaprjeđenje prodaje (POS rješenja)
  • Opremanja prodajnog mjesta (oprema i materijali za označavanje, izlaganje i olakšanje kupnje)
Unaprjeđenje prodaje upotrebom POS materijala

Svi proizvodi iz našeg užeg ili šireg asortimana, neovisno bili proizvedeni od metala, plastike, drveta, papira sudjeluju u toj misiji. Kao gotovi proizvodi ili kao dio nekog proizvoda naše samoljepljive trake za cijene, držači wobblera ili plastični vijci upotpunjuju sam predmet unaprjeđenja prodaje I izravno djeluju na ostvarenje konačnog cilja – realizirati proizvod ili uslugu i učiniti kupca/potrošača zadovoljnim.

Unaprjeđenje prodaje upotrebom POS materijala

Kao primjer možemo navesti:

1. Klijent je izrazio želju da istakne brošure na prodajnom mjestu – naši stalci za brošure I letke su izvrsno rješenje, izrađeni od pleksiglasa, mogu stolno, podno ili zidno prezentirati razne formate brošura ili letaka, kao npr. A4, A5, A6 ili model 1/3 A4

2. Klijent je izrazio želju da komunicira nagradnu igru upravo na polici, tj. Na mjestu gdje se izlaže njegov proizvod – naš nosač kupona, samoljepljivi nosač ili držač kartice, kao npr. grip ili wobbler, plastična kukica i slično vrlo efikasno rješavaju taj zadatak

3. Klijent ili agencija klijenta namjerava izraditi kartonske stalke pa traže rješenje za kvačenje proizvoda na stalke – iz našeg asortimana pribora može se montirati veliki broj plastičnih kuka za vješanje proizvoda različite duljine, od jednostrukih do dvostrukih euro-kuka, također vrlo primjenjiv plastični vijak, plastična nitna ili zakovica, ugradbeni karton klip za držanje kartonskih polica (corr a clip), ali i nožica za stalak, spojnica i samoljepljivih vješalica s rupom za euro kuku

4. Klijent otvara trgovinu i traži najbolji način za isticanje cijena ispod proizvoda na trgovačkoj polici – samoljepljiva traka za cijene je profesionalno, funkcionalno i estetski prihvatljivo rješenje, traka u vidu profila za cijene, lajsne za cijene, regalne trake ili vodilice za cijene od prozirnog i elastičnog PVC materijala trenutno se montira na trgovačku policu pomoću stražnje samoljepljive trake, a može biti raznih visina etikete kao 30 mm, 39 mm, 52 mm ili drugih po potrebi ili želji klijenta.

Vaš POSlove! smile

  Blog - Sve